Met de ervaring en hulp van Jean Lemmens hebben wij een aantal belangrijke personeelszaken voor ons bedrijf kunnen regelen, waarvan wij niet wisten hoe dit te bewerkstelligen. Dank hiervoor.
Jean heeft mij bijgestaan tijdens een zeer complexe casus. Het eindresultaat is meer dan ik had verwacht. Super bedankt.
Met Jean had ik direct een klik, hij luistert stel gerichte vragen en stippelt samen de route uit die wordt bewandeld. Hij is correct en handeld direct. Een topper die een baken is in donkere tijden.
Jean reageert snel en is voor diverse zaken inzetbaar. Erg prettig samenwerken in goed overleg.
Zeer deskundige begeleiding om tot een voor beide partijen goede en nette oplossing te komen !!
Ontslag Center van Jean Lemmens is zeer deskundig op alle gebieden van ontslagrecht met snelle en goede oplossingen waar iedereen tevreden mee is. Veel kennis van arbeidsrecht en up to date van alle nieuwe regels.
Ik heb in het afgelopen jaar met Jean samengewerkt. Hij is: Gedreven, professioneel, kortdaad, transparant, what you see is what you get, realistisch. Kortom, bij Jean weet iedereen waar hij/zij aan toe is en dat heeft voor mij persoonlijk erin geresulteerd dat ik positief en met het volste vertrouwen mijn toekomstplannen kan realiseren.
Ben met Jean in contact gekomen begin van dit jaar en heeft me uitstekend begeleid in deze 2e zware corona crisis, hij is de persoon die je hiervoor nodig hebt. Hij kent alle ins -en outs van juridisch ontslagrecht. Bij een wat groter bedrijf kun je niet zonder zo iemand als Jean. Alles met alles ben ik prima geholpen door hem. Zeker aan te bevelen
Je kan bij ontslag center de zorg loslaten. Binnen twee weken was alles met mijn werkgever geregeld op een nette manier.
kan alleen maar lof geven ,mijn zaak op zeer korte termijn afgehandeld .jean lemmens heeft hart voor zijn werk ,zeer professioneel gaat voor het recht van zijn cliënt.
Jean is zeer snel en duidelijk in zijn communicatie en geeft concreet advies. Ik ben positief over zijn kennis en dienstverlening.
Waar ik toch wel een beetje tegenop zag is perfect geregeld door Jean. In een zeer rap tempo was het afgehandeld. Tot laat in de avond maar het is in mijn ogen heel netjes en correct geregeld. Jean is een topper die dag en nacht klaar staat voor je,en heel goed oor heeft naar je wensen. Ontzettend veel kennis van zaken,eerlijk en persoonlijk advies. Blijf zo doorgaan topper.
na maanden van gesprekken en er niet uitkomen, heeft Jean alles geregeld in 1,5 week tijd. Hij stond 24/7 voor me klaar. Spreekt niet in juridische taal en legt alles heel goed uit. Heel veel dank, voor de hulp, die andere juristen mij niet konden geven. Dank je wel hiervoor. groetjes Nicole